Након низа посјета еминентних стручњака из различитих научних области (медицина, машинство, електротехника, српски језик и књижевност, право и економија, туризам и угоститељство) који су били гости ЈУ Средња стручна школа Пљевља и том приликом одржали предавања ученицима одговарајућих образовних профила, дана 15. и 16. маја 2025. год. Школу је посјетио проф. др Ћемал Вишњић, шеф Катедре за узгој шума и урбаног зеленила Шумарског факултета Универзитета у Сарајеву. Са њим је у радној посјети била и представница ЦНВП у Црној Гори Менсура Нухоџић – Ферлин, дипломирани инжењер шумарства.
Посјета је уприличена у организацији ЦНВП (Фондације за повезивање природних вриједности и људи), а у оквиру пројекта под називом „Интегрално газдовање шумама дуж слива ријеке Дрим“. Пројекат је регионалног карактера и има за циљ да промовише одрживо газдовање шумама кроз различите обуке, пошумљавања, активности конверзије изданачких шума, као и укључивање образовних установа које реализују наставне програме на подручју рада Шумарство и обрада дрвета.
Првог дана посјете, 15. маја 2025. године, након подјеле едукативног материјала, професор Вишњић је одржао предавање на тему: „Конверзија изданачких шума“, са посебним освртом на одрживо и мултифункционално газдовање овим шумама. Предавању су присуствовали ученици II 5 одјељења (шумарски техничар) и одјељења II 1 (економски техничар) са својим предавачима, професорицама Јеленом Леовац и Даром Ђондовић. Осим професора и ученика, часу је присуствовао и Дамјан Џарић, дипл.инжењер шумарства.
Предавање је настављено и другог дана, 16. маја, а подразумијевало је практичну обуку одржану на терену у Газдинској јединици Југоштица, одјел бр. 47, локација Бушње. Ова активност је спроведена у сарадњи са Управом за шуме и ловишта ПЈ Пљевља. Теренској настави и практичној обуци присуствовали су и представници Управе за шуме и ловишта, инжењери Предраг Јањушевић и Милорад Јеловац, као и представник Института за шумарство Славиша Лучић, дипл.инжењер шумарства.
За ученике је ово била идеална прилика да се директно на терену упознају са карактеристичним облицима изданачких стабала, облицима изданака, поником појединих врста и сл. Током оба дана предавања они су, активним учешћем у раду, показали велику заинтересованост за тему која им је, уз низ нових теоријских сазнања, открила вишеструке користи теренске наставе.



