Дана 5. јуна 2025. године у Средњој стручној школи Пљевља организован је јавни школски час под називом „Козметика из природе“. Час су осмислиле професорице: Ерна Колић, Весна Поповић и Бојана Пуповић и реализовале га заједно са ученицима првог и другог разреда који се образују на смјеровима фарамацеутски техничар, здравствено-санитарно лабораторијски техничар и техничар за хемијска испитивања у фармацији.
 
Ученицима је час пружио прилику да јавно покажу практична знања и вјештине стечене током досадашњег школовања. Један од циљева часа односио се на његовање међупредметне сарадње, у конкретном случају између модула: хемија, увод у лабораторијски рад и ботаника. Практичан рад је био базиран на изради козметичких препарата од природних састојака. Интересантна тема и директно укључивање у процес израде, отворили су врата ученицима за дубље разумијевање хемијских процеса и безбједности у раду, а истовремено допринијели  развијању  свијести о бенефитима природне алтернативе за здравље и његу коже. 
 
Час је био спој теорије и праксе, али и прилика да ученици изразе креативност, тимски склад и професионалну одговорност, што је у духу образовања које се у овој школи нуди. Професорице су јавно показале колико су поносне због посвећености ученика настави, али и због потенцијала које ђаци имају и на правилан начин користе. Они су, према ријечима предавача, још једном доказали да се у Средњој стручној школи настава не базира само на теорији, већ кроз часове практичне наставе и бројне радионице, теоријска знања добијају своју директну и конкретну примјену. Знања се примјењују у модерној школској лабораторији, опремљеним радионицама или на терену. То ђацима, како истичу, омогућава да конкретне вјештине одмах користе, а са друге стране Средња стручна школа не затвара врата факултетима. Управо супротно – ови ученици у највећем броју настављају студије и додатно се усавршавају, али са знањима базираним на практичним темељима.
 
Професорице су се захвалиле директору школе и комплетној управи на подршци коју су им пружили приликом припреме и реализације овог часа, али и што увијек показују отвореност за нове идеје вјерујући способностима својих ученика. То предавачима, како су рекле,  даје ветар у леђа да наставе да организују овако инспиративне и квалитетне часове градећи удруженим снагама школу која иде у корак са временом.